"Tävlingsinfo"

Nu undrar jag vad ni vill läsa om för att det ska bli roligare att läsa.

Något speciellt?

På fredag är det tävlig med Nicke. Tävlar bara LD (60cm). I februari tävlar jag nog LC (70cm) så jag kommer närmare MSV. Klarar jag 110cm med Nicke? Och om han blir D-ponny, kommer jag klara 120cm på honom då? Måste komma över min hopprädsla. Är aldrig säker när jag hoppar. Är rädd att hästen vägrar eller springer vid sidan. Har hoppat LB (90cm) på Nicke. Men det var bara ett räcke. Han blir ju så pigg mot hinder så då blir jag osäker även fast jag vet att han inte vägrar. Men vi får se hur långt jag kommer innan jag skaffar storhäst :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har man d-ponny behöver man inte köpa storhäst för man växer inte ur en d-ponny , efter som du har hopprädsla så kanske du inte äns kommer iväg på riktiga tävlingar ? -.-

2012-01-22 @ 21:21:14
Postat av: Carolina

1. Han blir troligen 141 så jag kommer växa ur honom.



2. Jag kommer tävla, men jag är rädd för att hoppa banor över 90cm

2012-01-22 @ 22:16:26
URL: http://ridpoonny.blogg.se/
Postat av: vendela

STOR tummen upp till bloggen!

2012-01-22 @ 23:12:07
URL: http://vendelastertman.se
Postat av: Anonym

Svar till anonym: man växer visst ur d-ponny? Man blir ju för lång sen kan man ju vara lite åt kraftigare slaget och oxå då gå över till storhäst



Carolina: Om du har hoppskräck kanske det är smartast att inte hoppa 90 cm hinder då??

2012-01-23 @ 15:17:46
Postat av: Carolina

Jag vågar hoppa 90cm på Nicke och 1m på d-ponny och 1110cm på storhäst så jag vågar hoppa olika högt på olika hästar. :)



Jag skulle ju aldrig bli för tung för Nicke, mn blir lång. Växer fort :)



Tack för att ni kolla bloggen :D

2012-01-23 @ 16:05:27
URL: http://ridpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0