Söndag

Hej!
I dag har det varit en bra dag. Har ridit Nicke och det fick super. Han var lugn och hade musik på när jag red. Tränade lite galoppombyten och skänkelvikningar. Efter jag hade ridit skrittade jag och Sanna runt hagarna och ridhusen och Nicke blev rädd. Men Zorka räddade mitt liv. Trodde aldrig det skulle hända.
Sen åkte jag ut och hälsade på Mario och hästarna. Fick leda in Blekje från hagen och jag har tränat spansk skritt med Alice. Sen såg vi på Ponnyakuten och sen skulle jag hem.
Just nu sitter jag och fixar en hemsida där ni kan boka fotograferingar och kolla på bilder jag tagit. Länkning till den kommer senare när jag fixat lite mer med den.
Ska snart gå och duscha och sen sova. I morgon är det skola men i dag önskar jag att jag kunde vara ledig en dag till då jag har ont i magen, huvudet och knäet men jag kommer gå till skolan ändå. I morgon är det ju hopplektion också och Nicke ska få lite havre innan jag rider eftersom jag glömde ge honom i dag.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0