Ledsen

Hej!
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men har inte tid.
Har inte hänt så mycket heller eftersom Nicke är halt men jag har ridit på Tizia.
Tizia var jätteduktig. Hoppning är hon verkligen bra på. I början var hon lite slö som vanligt men sen tog jag ett spö och hon blev pigg och stark. Vi red lite på volten först och sen tränade vi öka och minska. Sen skulle vi hoppa några "bockar" och det gick jättebra. Sen hoppade vi oxer, räcke och trippelbarr. Och till sist hoppade jag bana. Det gick jättebra. Sen hoppade jag halva banan i gen och då hoppade jag 70-75cm och det gick lika bra det. Nästa vecka ska jag träna dressyr på Tizia i stället och jag ska sluta i min hoppgrupp och börja träna för Micke Carlstedt i stället.
I dag har jag gått lite med Nicke och jag ska göra det i gen i kväll sen. Och så ska vi ge honom medicin och tvätta såret och så ska jag putsa Nicke´s sadel. :D

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0