Dagen enligt mig hihi!

Först sov jag till 12 sen städade jag rummet :P gör typ aldrig det men idag gjorde jag det ;) hihi

Sen så åkte jag till stallet och mockade sen va ja i stallet o bara va med olika folk sen kom familjen Fix och då red annie och jag tricktränade i lilla ridhuset, hon kan puss jätte bra nu men buga är lite halv bra.

Jag orkar typ inte skriva så långt nu för jag är helt slut! Kom precis ut från duchen grymt skönt att ducha en varm dusch :P

Lite bilder från dagen :)
Zorka som ska pussas <3 <3 <3

Bjuder på bilden asså gud va ja ser ut!!!

trött sanna ute från duchen.....

Kommentarer
Postat av: Christel

Fin blogg!! :D

2012-01-10 @ 21:52:38
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0