Sprutor är AJ men att ha stallet lindar allt!

Í dag blev det spruta! Asso det gör ont när dem sprutar in det i armen och i morgon kommer jag att ha ont :(

Sen åkte jag och mamma till stallet för att fixa och rida Jonthe :D Är jätte stolt över pollen i dag! Han har klart förbättrat siig!! I dag gjorde vi inget speciellt för att vi ska spara på krafterna tills i morgon. Men jag kommer nog att lägga in bild från dagen sen för jag har inte bilden på datorn än!

Men jag vet inte men ska jag börja träna Jonthe på något, han är ju så sööt när han följernig när jag släpper honom eller när jag rider barbacka :D Men puss tränar vi dagligen på men vad tycker nni att jag ska hitta på?

Ni får en bild från när jag och en kommpis hoppade för att tag sen <3333


Puss Lisette & Jonthe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0