Ny vecka!

Hej igen! I dag är det Måndag igen. I dag ska jag ta spruta :( Så det blir att åka ut till Jonthe senare i dag, vi ska vi förmodligen rida lätt dressyr för att spara på kraftarna till i morgon då vi ska hoppträna igen :)


 Carro sa ju nyss att hon kanske ska ta hem Theo för att Bozze inte mår bra. Theo är min ögonsten från lägret, jag hade honom då och jag älskar honom så himla mycket! Jag ville ju igentligen haft Theo men han var ju redan bokad då :( men då fick jag ju Jonathan och han e med underbar! Theo är en underbar liten polle med men han har sina sidor lika mycket som andra hästar har. När theo inte riktigt får som han vill kan han stegra eller stuttsa, och när man rider ut kan han inte varva ner efter att han har galopperat. Men theo är jätte mysig att hantera (rykta, bada, tvätta), han är jätte snäll att rida med såklart! Att bara stå och mysa är inga problem heller.

 
 
 

Puss Lisette och Jonthe och Theo :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0