Hej

Hej!
Har inte haft tillgång till dator på några dagar och det funkar inte att blogga från mobilen tydligen så jag skriver nu.

Söndag: Red i uteridningsgruppen första gången och det gick bra. Hade Salza. Hon bet mig typ 10ggr när jag sadlade men det gick bra.

Måndag: Först skola. Kommer knappt i håg vad vi gjorde. Sen var det ridning. Hade Anntess och vi hoppade kombination (stavas?) 70cm. Gick superbra.

Tisdag: Först skola. 2redovisningar på en dag. Sen åkte jag till stallet. Bozze fick ha ryttare på ryggen tio sekunder. Sen skulle jag gå med honom men han bara stegrade och skenade omkring så han fick gå in i stället.

Onsdag: Först skola. Vi skulle simma först. Sen skulle vi ha matte men vi missade den. Sen slöjd. Nästan klar med mitt skåp nu :D Sen engelskadiagnos och sen Bild som vi skulle ha haft i går. Vi skulle måla sköldar. Blev inte klar. Nu skriver jag en spökhistoria på engelska. Läxan var att skriva en berättelse på engelska och jag valde att skriva en spökhistoria. Sen ska jag till stallet. Eller vi ska hämta Sanna först för någon hade tagit hennes cykel. Berättar mer om dagen när jag kommer hem sen.


Kommentarer
Postat av: anonym

HAHA, ÅTVIDS BÄSTA HÄSTBLOGG

JO MEN VISST

2011-10-12 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0