Heeej!

Hej jag heter Lisette och min häst heter Jonathan och vi ska också vara med här nu.

En liten presentation på oss kanske skulle vara bra att ha så ni vet vilka vi är :D

Jag:
Jag heter Lisette och jag är 14 år och bor i Linköping. Jag har ridit i 7år och haft många olika foderhästar.
Jag har haft Jonthe nu i ungefär lite mer än 1månad och vi gör stora framsteg :)

Min Polle:
Min häst heter Jonathan och han är en söt fux på 16år. Han är världens sötaste c-ponny och mysigaste:)
Jonthe är en allrond ponny för att han ÄLSKAR att hoppa som att ta ett dressyr pass på banan. Han är kungen på att rida ut och han ska alltid vara först och snabbast. Han är mån om att han är snygg asso för att när vi rider förbi några andra hästar eller djur ska han visa hur snygg han är. =D
Men här har ni en liten Presentation på oss!





Puss Lisette & Jonthe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0