Komentera

Hej Alla!
Jag har haft fullt upp med allt i skolan och sen Jonthe och allt men det ska bli en förändring. MEN JAG SKULLE VARA GLAD OM NI SKULLE KUNNA KOMENTERA MER OCH OM VAD NI VILL ATT VI SKA HA PÅ BLOGGEN! JAG VILL ATT DET SKA VARA EN BRA BLOGG. SÅ HJÄLP!
Jonthe var jätte dum i onsdags efter att vi hade hoppat. Jag skulle gå till longeringsgroppen för att kolla på hans trav för han var lite ojämn i den. Men när vi hade gått några varv så stack han bara ut huvudet ur staketet och BARA gick igenom -.- så han tog sönder en planka och sen så flög en bara upp och då var jonte på stallplanen och det var inget problem att fång honom efersom att han kommer när jag typ roppar och visar att jag är den som bestämmer.
Men han har varit duktig alla andra dagar :) I dag hade jag och Fanny egert markarbete men Jonthe och Paragon :)
I morgon ska jag och Jonthe tömköra och sen rida ut :)
Ska ta och klippa plutten i helgen med, jag vill hälst inte det men jag gör det för jonthes skull :)
Puss Lisette & Jonthe <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina ni är tsm! :)

bloggen är bra,men det är lite dåligt med uppdateringen, men man ha ju annat att göra ofc så de förstår ja :)

mycket bilder och om hur de går med jonathan och även åsisktsinlägg och sånt så blir de ännu bättre :)

2011-11-12 @ 15:42:20
Postat av: Tova ♥

Jättemysig blogg!! :)



titta mer än gärna in på vår blogg och släng iväg en kommentar, skulle betyda väldigt mycket!

2011-11-13 @ 15:25:00
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0