Torsdag

Hej!
I dag har jag först varit i stan med Sanna. Vi tog bussen och sen sprang vi till bussen som gick till typ Hööks. Där köpte jag:









Tror det var det tränset i alla fall.


Det var inte allt men har inte bild på allt. Köpte en grimma som var lila och vit och ett par benskydd och sen var det nog något mer.
Sen gick vi och åt. Sanna fixade maten och jag vaktade sakerna.
Sen gick vi till Ikano och där köpte vi skal till iPhone och Sanna köpte godis. Sen tog vi bussen och till Resecentrum. Vi kom 30sekunder för sent så vi fick vänta i 20min på nästa buss. Sen åkte vi hem.

Kl. 16 åkte vi till stallet och sen gick vi upp till ridhuset för att börja bygga fram hinder. I början av passet gick det jättebra tills jag skulle hoppa sista hindret. Då stannar han så jag landar på hans hals och sen hoppar han åt sidan och springer till dörren. Så jag flög ju såklart av men det gör inte så jätteont. Sen sänkte mamma från 75 till 55 och då gick det jättebra. Efter det skrittade jag av och sen gick jag ner till stallet. När jag var klar med Nicke åkte jag hem och då skulle vi äta. Jättegott. Nu sitter jag vid datorn och  jag undrar vad ni vill att jag ska skriva om. På lördag ska ju bästa Matilda fota mig och Nicke. Det ska bli jättekul. Hoppas inte jag ramlar av bara. Nu ska jag gå och duscha, sen kommer jag tillbaka.

Men vad vill ni läsa om? :)

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0