tappar läsare

hej vi tappar läsare här på bloggen , det blir bara mindre för varje dag typ :o
iaf, igår så värmde jag upp junior barbacka sen tog jag på honom sadeln så vi kunde galoppera och trava , han var jätte pig och bockade lite i galoppen , så det var tur att jag hade sadeln annars hade jag vell ramlat av när han bockade han älskar att galoppera det märks iaf , vi gick på böjda spår och jobbade mycket med formen i det svåra varvet, lite sjänkelvikningar osv.. han skötte sig jätte bra även fast hag gick i 2000, typ :p  så fick han lite äpple bitar  stallet =)
min ängel =')

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Supersöt häst :D

2011-12-17 @ 11:31:42
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0