måndagsens ridpass

hejsan på er alla:)
måndagens ridpass kan jag berätta lite om nu :)
jag red frasse då ,han är lite stel i bakdelen så jag fick värma upp honom ordentligt och böja honom på spåtet med lite volter och bågar , han gör lite som han själv vill ibland så det gäller att vara bestämd . det blev också lite sjänkelvikning på grusväden :) både han och jag var trötta efetr det passet :) hoppas han är bra och inte stel till våren så jag kan börja hoppa honom också :)
senare i dag åker jag ut och rider junior barbacka i snön lite mysigt sist försökte han bocka av mig i galoppen barbacka med hoppas han inte gör så i dag  mamma tar bilder :)
ha det bra / mathilda
bloggen ska fixas till så snart  som möjligt nu :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det säger ni jämt! Ni ska ju inte ha blogg om ni inte kan skötat!

2011-12-08 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0