inte bloggat så mycket

hejsan vi har inte bloggat så mycket här men jag hopas ni stannar kvar iallafall.
i torsdags red jag junior , jag skrittade o trava mycket på volter och försöker jobba med att få ner honom i form i traven men det är inte det lättaste ;) men han va så dutti det va typ storm också men han var ändå inte så pigg han var mest lugn.  sen galopperade jag mest rätt upp så han får balansera sig mer och inte ta stödet från staketet (bild) efter ca 1 timmes rid pass så va han ganska svättig så han jobbade bra :)<3
jag kan också visa en bild på mig och en d-ponny cheery för några år sedan då hon var min favorit häst o nej hon var inte min
..vila i frid finaste du..!<3
så galopperade jag i båda varvena
ha det bra / mathilda- bdb @m-mathiilda

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallååå!!!!

Varför uppdaterar ni ALDRIG bloggen! Den suger ju nuuu

2011-12-06 @ 13:06:43
Postat av: klara

Fan så jävla döm i höve du är da väl! Asså varför läser du ens denna bloggen om du klagar så jävla mkt?! Kan du förklara det för mig amanda elr vafan du nu heter

2011-12-10 @ 17:36:29
URL: http://mylifeisgood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0