Helgen

Hej!
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag.

I går var det ju julafton och jag hoppade 80cm med Nicke. Sen åkte vi till mormor och morfar och åt julmat och öppnade paket. Efter det åkte vi till farmor och det var likadant där.

I dag har jag firat jul hos farfar och det har varit JÄTTEKUL! Hoppas det blir lika kul nästa år. Vi började i alla fall med att vänta på maten och som vanligt är jag väldigt blyg i början. Sen skulle vi äta och det var ganska gott. Åt 3potatisar och lite sås. Smakade också en cm kalkon. Inte gott. Sen fick vi "Lyckokakor" och åt fruktsallad med glass. Efter det spelade vi fiskespel. Jag och Antonio fuskade lite men det struntar vi i. Jag vann i alla fall inte. Sen skulle vi åka hem och nu sitter jag och lyssnar på stormen utanför huset!

Hoppas ni har haft en bra helg! Kommer kanske sen vad jag fått i julklapp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på julklapparna ? =)

2011-12-26 @ 10:36:03
Postat av: Anonym

du har ju häst , och har man häst så är man i stallet varje dag , kan du inte blogga varje dag också om hur det har gått osv..? ;s händer inget här ju

2011-12-29 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0