Fredag och Lördag

Hej!
Ledsen att jag inte skrev i går.

Fredag: I går red jag dressyr med dressyrschabrak för att testa det. Jag tränade mest skänkelvikning och galoppombyten. Det gick faktiskt jättebra. Har inte så mycket att berätta sen i går.

Lördag: I dag har jag ridit barbacka med klänning. Lite kallt eftersom det var -5 grader ute. Först gick jag och Matilda ner och hämtade honom i hagen. Först ville han inte ha grimman på sig men efter några minuter gick det. Sen gick vi upp och borstade Nicke och sen tog på honom tränset. Sen gick vi upp till paddocken och jag hoppade upp och började skritta. Sen när mamma kom upp satte vi dit hornet men det ville inte sitta kvar så jag red utan det. Sen fick Matilda hoppa upp och skritta lite på Nicke ett varv och sen hoppade jag upp i gen. Då travade jag och skrittade lite. Sen gick vi ner med honom till hagen. Men vi glömde hans täcke så mamma fick komma med det. Sen släppte vi ut honom och skjutsade hem Matilda. Nu väntar jag på att hon ska skicka bilderna. Jag går nog och äter så länge.
Bilder kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0